Ernö i løypa

Arbeid av Ernö

Skiforeningen og Holmenkollen Kultur- og Turistanlegg har valgt seg reklamebyrået Ernö som kreativ samarbeidspartner. Nå er de første jobbene klare.

– Vi ønsket oss et lite byrå med flinke mennesker og et bankende hjerte for norsk skisport som kunne hjelpe oss med å ta både Skiforeningen og Holmenkollen til nye høyder. Det fant vi på Grünerløkka, og vi er strålende fornøyd med vårt samarbeid med Ernö, sier Bente Lier, generalsekretær i Skiforeningen.

I disse dager sendes medlemskontigenten for 2010/2011 ut til Skiforeningens 60.000 medlemmer, og i den anledning har Ernö utviklet to annonser som fokuserer på hva man får ut av et medlemskap i Skiforeningen.
– Målet er å synliggjøre hva Skiforeningen gjør for å skape gode markaopplevelser, sier rådgiver i Ernö, Henrik Øinæs Habberstad.

Ernö har også i samarbeid med NXC Interactive utviklet holmenkollen.com, samt utviklet annonser for åpningen av både Skimuseet og hopptårnet.
– Det er veldig mye spennende på gang og alle markabrukere vil utover høsten og vinteren møte en mer moderne versjon av Skiforeningen, avslutter Bente Lier.

Teamet hos Ernö er Henrik Øinæs Habberstad, Eirik Hovland, Morten Foss, Hallvard Buli og Marie Bjørnskau.

Kommentarer

Anders Muurman Holm

Tekstforfatter i TRY/ Apt

7 år, 2 måneder siden

Liker teksten veldig godt.

Frederik Horn

Daglig leder i Ernö

7 år, 2 måneder siden

Finn frem den liker-knappen Harald. Dette liker jeg. Herregud som jeg gleder meg til skisesongen.