Forberedt på det meste

Arbeid av Supertanker

LOfavør har forhandlet frem forsikringer med bedre dekning. Supertanker står bak kampenjen som formidler dette.

I sommer lanserte Supertanker den første kampanjen for LOfavør. Selskapet jobber med å reposisjonere LOfavør, som er LO-forbundenes eget fordelskonsept. I disse dager er Supertanker ute med første beviset etter profilsporet.

Pål Jespersen og Jens-Petter Aarhus (Anorak) har utviklet det kreative sporet i kampanjen.
–– Mye rart kan skje når man er mange. Derfor har vi valgt løsninger som viser at med forsikringer gjennom LOfavør er du dekket mot det meste, sier Pål Jespersen

Kampanjen går i VG, Dagbladet, Dagsavisen og på P4.

I mediespilleren: To annonser of fire radiospotter.

Rådgivere: John Jacobsen og Rudolf Reim
Kreatører: Pål Jespersen, Jens-Petter Aarhus (Anorak)
Foto: Petrus Olsson (Adamsky)
Radio: Sagveien Resort
Prosjektleder: Anita Nørsett Dahl
Ansvarlig hos kunde: Heidi Myhr, Pia Sandberg

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.