Intersport har en pers å slå

Arbeid av Siste Skrik Kommunikasjon

Et nytt kommunikasjonskonsept hvor den gode treningsopplevelsen, motivasjon og prestasjon er ingrediensene.

Konseptet er spesielt rettet mot deg som driver med sport for å merke fremgang, og er villige til å gjøre litt ekstra for å komme dit. Foruten egeninnsats, kommer resultater av god hjelp, riktig utstyr og økt kunnskap om sporten man driver med, og Intersport sitt fortrinn er fagkunnskap, spesielt fokus på individtilpasset og riktig utstyr, samt eksperter innenfor løp, sykling, fitness, alpint og langrenn i hver butikk. 

Hovedtrykket i lanseringen ligger på TV og digitale flater, med en kombinasjon av profilerende og pristaktiske elementer, samt formidling av fag, teknikk- og utstyrstips. Intersport.no er lansert i ny drakt med utvidede seksjoner for løp, sykkel og fitness for å dele kunnskap, erfaringer og tips om riktig utstyr som gjør at kundene enklere når sine mål. Det legges også inn store ressurser på å verve medlemmer til Intersports kundeklubb ved å tilby fordeler både i form av spesielt gode tilbud på godt utstyr og unikt og spisset innhold. 


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.