En sunn motvekt til alle helsetrendene

Arbeid av Futatsu Industries

Vita hjertego’ harselerer lett med alle mulige og umulige helsetrender i sin nyeste kampanje.

Mills lanserte Vita hjertego’ som et sunt og hjertegodt alternativ til vanlig brød- og matfett for nesten 20 år siden, og har siden den gangen blitt et betydelig merke i norsk dagligvare. Vita hjertego’ har alltid vært opptatt av dokumentasjon og argumentasjon, men ønsker nå fremstå som et enda vennligere og enklere alternativ i hverdagen.

– Som forbruker er det vanskelig å navigere i jungelen av kostholdsråd og avanserte helsetrender. Innsikt fra vår målgruppe viser at de ønsker en enkel og god måte å leve sunt på i hverdagen, og at Vita hjertego’ fyller dette behovet for dem. Vi har derfor spisset kommunikasjonskonseptet i henhold til dette, sier marketingsjef Ingrid Rønneberg Næss

I kampanjen ser vi folk som dytter på enorme lastebildekk, får servert blå drinker og folk som skal lage juice av en svær fisk. Alt sammen overdrivelser, men i følge Mills gode bilder på hvor forvirrende helsedebatten er blitt.

– Det er så utrolig mange tips, metoder og eksperter der ute. Vita hjertego’ er ingen mirakelkur, men tvert imot et gjennomtestet og sunt alternativ for den som vil leve litt sunnere, sier produktsjef Mohammed Jabran

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.