Maurene slår tilbake i profilfilmer fra LOfavør

Arbeid av SMFB og Supertanker

LOfavør lanserer i disse dager et nytt univers til sitt profilkonsept «fordelene ved å være mange er mange».

LOfavør lanserer i disse dager et nytt univers til sitt profilkonsept «fordelene ved å være mange er mange». Denne gangen er det maur som viser at man kan få til utrolige ting hvis man er mange. Kampanjen består av filmer, bannere, utendørs og aktivitet i sosiale medier, og er utviklet av SMFB for Supertanker.

Med over 900.000 LO-medlemmer i ryggen er LOfavør et av landets største fordelsprogram.

– LOfavør har hatt gleden av å jobbe med Supertanker og SMFB for å videreutvikle LOfavør kommunikasjonen gjennom flere år. Dette har vært en spennende jobb og vi er nok en gang kjempefornøyde med resultatet, sier Heidi Myhr, leder av LOfavør.

– Det er alltid gøy å samarbeide med SMFB, de evner å videreutvikle LOfavørs profilkonsept gang på gang, sier John Jacobsen, strategisk rådgiver i Supertanker.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.