Nye takter fra Fjordland

Arbeid av Ernö

Lanseringskampanjen for Fjordland Litt Mat tar fraspark med en egen låt som danner grunnlaget for utviklingen av reklamefilmen.

I land som USA og England er markedet for og utvalget av spiseklare mellommåltider stadig økende, og Fjordland satser nå stort for å dekke det økende behovet i Norge.

Nyskapningen heter Litt mat og består av tre varianter som inneholder kombinasjoner av korn, bønner, linser og grønnsaker, i tillegg til dressinger.

Ernö har utviklet lanseringskampanjen og siden både innhold, navn og pakning har mye «feelgood» over seg, falt valget på å lage en egen låt, og la denne danne grunnlaget for utviklingen av reklamefilmen.

Nystartede EKKO Agency, med Joachim Alte i spissen, fikk i oppgave å utvikle låta, som ikke bare skulle være drivkraften i reklamefilmen, men som også skulle kunne stå på egne ben.

Resultatet ble «Litt å gi deg» av ReinJam og Christine Bratlie som ble sluppet en uke før kampanjen, og som nå lever sitt eget liv på Spotify og YouTube (se egen sak).

Foruten film for TV og digitale flater blir lanseringen støttet av en stor utendørskampanje.

Reklamefilmen og musikkvideoen er produsert av Fantefilm og er i sin helhet filmet med mobilkamera. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.