Med en helt spesiell penn med elektrisk blekk har kunstneren Anne-Li Karlsson skapt en unik verden som spiller hovedrollen i Audis nye e-tron-kampanje.
– Vi får mye igjen for å jobbe med kreative bransjer og kultur-feltet, og denne gangen har det vært spennende å oppleve Audi gjennom øynene til Karlsson når hun tegner opp sine fremtidsvisjoner, sier Tommy Bækkevold Jensen, markedssjef i Audi Norge.
Bakgrunnen for ideen er å vise frem noe høyteknologisk på en analog måte, og på den måten gjøre det mer håndfast, forståelig og visuelt.
– Min fremtidsvisjon inneholder intelligente, miljøvennlige og stillegående biler. Det er det jeg forsøker å tegne opp i dette prosjektet, sier Anne-Li Karlsson.
Audi har alltid vært et innovativt merke, med en iboende trang til å stå ut fra mengden ikke bare med selve produktet, men også måten å kommunisere på.
Prosjektet med Karlsson er en del av en større kampanje for Audi Norge, som ble verdens første marked som åpnet for forhåndsreservasjoner av helelektriske Audi e-tron.