Alt ser bedre ut med Riis

Svenske PS Communication fra Göteborg ruller ut kampanjen for Riis Bilglass, Norges største bilglassfirma.

17396 60442 original

PS Communication i Göteborg og Oslo vant i fjor høst pitchen for Riis Bilglass. Oppdraget omfatter all kommunikasjon og strategisk merkevarearbeid.

– Vi takker for tilliten og er entusiastiske på vegne av oppdraget, sier Johan Gronowitz, kundeansvarlig for Riis Bilglass og administrerende direktør hos PS Communication i Göteborg.

Opplevelse framfor produkt.
I mediespilleren ser du den første av en serie filmer som kommer i løpet av året under hovedparaplyen «Alt ser bedre ut gjennom et bilglass». Riis Bilglass skal være nytenkende i bildelmarkedet. Den nye kommunikasjonen fokuserer derfor på opplevelsen av tjenestene til Riis, snarere enn produktene.

Vi er utrolig fornøyde med jobben PS har gjort, og er veldig spente på mottakelsen og det kommende resultatet av kampanjen, sier Tone Synnøve Jakobsen, markedssjef hos Riis Bilglass.

Riis er markedsledende innen bilglass i Norge med sine 87 verksteder over hele landet.

Arbeidssgruppe PS Communication:
Kundeansvarlig: Johan Gronowitz
Operativ prosjektleder: Lena F Stenberg
AD: Marcus Björk
Tekst: Petur Olafsson

Produktionsselskap: Fantefilm
Regissør: Johanne Helgeland


Foto: John Christian Rosenlund

Etterarbeid: Storyline Studios



Involverte byråer

PS Communication