![TV 2](https://kreativtforum.imgix.net/images/TV-2_2023-01-13-124605_oneg.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=1080&q=85&transformer=imgix&w=1920)
Dette er den første reklamekampanjen man har gjort for TV2.no noensinne.
– Nå som vi ruster opp på det journalistiske blir det viktig å speile det nye produktet, sier Direktør for Merkevare og markedsføring i TV 2 Marketing, Albert Arli.
– Oversikten du trenger er tuftet på brukermønsteret nettaviser opplever. Brukersituasjonene er ofte i korte tidsrom i løpet av dagen. I tillegg til å holde seg oppdatert på nyhetsbildet og det som skjer i verden handler det også om tid og innsats for leserne. De ønsker seg ikke bare nyhetsoverblikk, de ønsker det raskt og enkelt, sier strategisk rådgiver i ANTI, Magnus Flø.
– I det kreative arbeidet ønsket vi å bevege oss tett på journalistikkens verden. I kampanjen har vi lekt oss med elementer som overskrifter, pressefoto og aktualitet. Filmen, som startet å gå på kino og TV sent i høst, ble skutt på stills med et 100 megapixel mellomformat kamera, og deretter ble lag på lag med stillsbilder projisert inn i en 3D-verden. Dette ga oss bevegelsesfrihet mellom nyhetssaker inne i ett og samme «nyhetsbilde», sier den kreative leder-duoen i ANTI, Christian Hygen og Per Erik Jarl.
Involverte byråer
![91126 20304 original](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/91126-20304-original.png?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&q=85&transformer=imgix&w=80)
Baard Røthe
Kreatør
Magnus Flø
Strategisk rådgiver
Francesca Miani
Kommunikasjonsdesigner
Mathilde Sjulstad
Motion Graphics
Mads Hornsletten
Motion Graphics
![Obhf profileimage black](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/obhf-profileimage-black.png?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&q=85&transformer=imgix&w=80)
Stian Smestad
Regissør
Oskar Dahlsbakken
Foto
![Hocus Focus hf symbol](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/HocusFocus_hf_symbol.jpeg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&q=85&transformer=imgix&w=80)
Preben Grieg-Halvorsen
Lyd
![96433 ec65a original](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/96433-ec65a-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&q=85&transformer=imgix&w=80)
Ekko Agency Musikk (Marit Larsen)
Andre involverte
Albin Skalleberg Nilsen
VFX supervisor
Kristoffer Skjæringrud
Retouch
Peder Opland
After effects
Sandra Barth-Hansen
Ansvarlig hos kunde