Årets kanskje viktigste debatt!

Kassalappen har vært gjenstand for mye diskusjon denne vinteren, og mange har ment mangt om hva som er viktigst.

3u8a17381 1

Først ut var Rema 1000, som mente at det er sluttsummen på kassalappen som teller. Noe som raskt ble tilbakevist av Coop-eide Änglamark, med argumentet om at det er innholdet på kassalappen som teller.

Så dukket en tredje aktør opp fra sidelinjen. Conta, som leverer faktura- og regnskapsløsninger, med budskapet om at det er bildet av kassalappen som teller.

3u8a15981
3u8a17501 1

– Det er klart dette er viktig for folk, derfor så vi det som vår oppgave å parkere denne diskusjonen én gang for alle, sier Sindre Trolsås i Mvh, som står bak kampanjen.

– Alle som har ført regnskap vet hvor viktig kvitteringen er, ikke minst for å kunne få utbetalt det man har krav på av fradrag. Med bildet lastet opp i appen, og dokumentasjonen på stell, kan vi la det være åpent om det er sluttsummen eller innholdet som er nest viktigst, avslutter Trolsås.

Kampanjen, som markerer starten på samarbeidet mellom Conta og Mvh, gikk utendørs, i aviser, sosiale medier og YouTube.