– Rest in peace til alle bløte skorper der ute! Brød er ferskvare og kan være tricky å oppbevare riktig. Til Coop sine aller beste brød ønsket vi derfor å skreddersy en brødpose, som sørget for lengre holdbarhet og sprø skorpe. Etter mye testing og research landet vi på en pose i økologisk bomull, som bevarer den gode smaken, igjen og igjen og igjen, forteller det kreative teamet, som består av Anna Johansen og Hanna Wennstam.
Brødposene kommer i et begrenset opplag i Coop-butikker over hele landet. Kampanjen kommer også til syne gjennom boards og kreative adshels, online filmer og influencer-samarbeid.
Involverte byråer
Hannah Byström
Designer
Susan Hansen
Designer
Martin Hoff Pedersen
Prosjektleder
Aron Mattson
Klipp
Guro Sommer
Fotograf
Leif Kristian Karlsen
Filmfotograf
Andre involverte
Arnfinn Bye
Salgsjef Goman
Per-Olav Andersen
Markedssjef EMV/masterbrand