Business er mer enn du tror
Du kan leve av musikk, uten å være artist. Du kan jobbe med fotball, uten å spille selv. Og du kan bidra til et mer bærekraftig samfunn, uten å være Greta. Det er budskapet når BI skal rekruttere nye bachelor- og masterstudenter.
Aktuelt byrå
Schjærven Reklamebyrå
Mange unge er usikre på hva de skal studere. De blir ofte rådet til å velge med hjertet, følge interessene sine, men de er også opptatt av å få en bra jobb. I årets kampanje bygger vi bro mellom interesser og «business», og viser at BIs studier gjør det mulig å jobbe med det du liker aller best. På egne landingssider kobles interesser til helt konkrete bachelor- og masterstudier, og til tidligere BI-studenter som har fått attraktive jobber med nettopp å følge sin lidenskap.
– Dette er en generasjon med stort engasjement. De har ambisjoner på vegne av både seg selv og verden, og det er vår jobb å gi dem verktøyene som gjør at de kan lykkes, sier Kim Syvaldsen, leder for marked og rekruttering heltidsdivisjonen i BI.
Strategien er «Shaping people and businesses for an international, digital and sustainable future», konseptet «Make it your business», og denne kampanjen viser unge mennesker noen av mulighetene som åpner seg med en utdannelse fra BI.
Kampanjen går i pulser frem mot studiestart høsten 2021, hovedsakelig på sosiale medier.
Involverte byråer
Schjærven Reklamebyrå
Petter Fagelund
Lyd
David Plach
Lyd
Camilla Marstrander
Kundeansvarlig
Kjetil Branæs
Digital rådgiver
Kristine Valeur
Prosjektleder
Andre involverte
Thomas Rydgren
Rådgiver
Kim Syvaldsen
Ansvarlig hos BI
Anette Skott
Ansvarlig hos BI
Dorthe-Beate Lia
Ansvarlig hos BI