CAMILLA PIHL med ny nettbutikk og visuell identitet

Klesmerket CAMILLA PIHL har fått hjelp av Bleed til å oppdatere den visuelle identiteten, samt designe ny nettbutikk.

CAMILLA PIHL, klesmerket til modellen, influenseren og gründeren ved samme navn, er allerede vel etablert på det norske markedet. Merket er kjent for å kombinere et univers av livsstil og inspirasjon, med tidløse kvalitetsklær. Nå oppdaterer CAMILLA PIHL merkets visuell identitet og nettside, for å sikre en enda mer distinkt kombinasjon av redaksjonelt innhold og nettbutikk-funksjonalitet. Bleed har vært ansvarlig for designet av ny visuell identitet, samt UX og UI design for den nye nettbutikken.

3

– Den helhetlige merkevaren CAMILLA PIHL er viktig for våre kunder. Etter flere runder med diskusjoner og løsningsforslag, skapte teamet i Bleed et visuelt uttrykk og en balanse mellom nettbutikk og redaksjonelt innhold, som er perfekt match for oss. Vi er veldig fornøyde med resultatet og prosessen, sier Therese Bleken Meling, Brand Director i CAMILLA PIHL.

Det visuelle konseptet dreier rundt inspirasjonsuniverset som CAMILLA PIHL har skapt og vedlikeholdt på på tvers av plattformer og mediekanaler. Nettbutikken er en naturlig forlengelse av dette universet, der den sømløst veksler mellom å være et sted for inspirasjon og et sted for kjøp av klær.

– CAMILLA PIHL har på få år blitt et svært populært klesmerke. Det har vært både utfordrende, lærerikt, hyggelig og gøy å få hjelpe Camilla og teamet med å ta merkevaren et skritt videre, sier daglig leder og partner i Bleed, Christoffer Nøkleby.

07
8
9
10
11