CarePacks lanserer Freshwater By CarePacks

Nytt design og vann i mer miljøvennlig innpakning enn plast. Dette er markedets mest bærekraftige løsning med en spennende serie med tre smaker.

Lineup side

Da CarePacks lanserte Freshwater var det viktig å utvikle et design som fikk frem at dette er bærekraftige løsninger som er bedre enn dagens plasflasker, sier daglig leder i CarePacks, Stig Ola Johansen.

Det er Minnesota Agency som har utviklet emballasjedesign for Fresh Water by CarePacks. I tråd med CarePacks' bærekraft-fokus ble materialvalget klimasmart, heldekkende kartong.

Med kombinasjonen resirkulerbar og klimasmart emballasje og lekne, informative tekster som «Don't buy me if you can drink tap water instead», har CarePacks hatt flere av FNs bærekraftsmål med seg under utviklingen av Fresh Water.

Natural og alle
Papaya og alle copy
Peach og alle copy

Visuelt er designet friskt og lekent med vanndråpegrafikk i klare farger tilpasset de ulike smaksvariantene.

– Besøker man en hvilken som helst butikk, er så og si alle vannflaskene laget av plast. Fresh Water utfordrer kategorien for naturlig mineralvann med sine kartonger, og skiller seg ordentlig ut blant alle plastflaskene i butikkhyllene, sier Tormod Glomnes, kreativ leder i Minnesota Agency.

– Samarbeidet med Minnesota for utvikling av Freshwater har vært fremragende, sier Stig Ola fra CarePacks. Vi er godt fornøyd med designet som er utviklet på lik linje som Eplegull-serien sier han videre.

Involverte byråer

White on red round

Minnesota Brand Agency