Chess deler følelser i ny kampanje

Mobiloperatøren Chess er i samarbeid med reklamebyåret MK ute med en ny kampanje, som oppfølging til høstens store lansering av priskrigkampanjen SjakkMatt.

16512 3eacb original

Denne gangen er boks og tråd fra forrige film byttet ut med papirfly som metafor for rimelig kommunikasjon.

I reklamefilmen viser vi hvordan mennesker konstant deler følelser, opplevelser og tanker med hverandre, i en jungel av mobil kommunikasjon som til tider kan oppleves kaotisk og problematisk. Chess vil med denne kampanjen vise at kundene deres har mer moro, færre bekymringer og enda frekkere priser enn hos konkurrentene, noe som gjør at de kan dele mer med venner og kjente, sier teamet bak filmen.

Kampanjen vil i tillegg til tv støttes opp av kino, web, radio og utendørsreklame.

Chess og MK har valgt å samarbeide med det amerikanske produksjonsselskapet ACA som har produsert filmen sammen med den tyske regissøren Mattias Zentner.

Team:

MK: Anders Holm, Jens Gundersen, Meghan Beaton, Armando Zuniga og Einar Rustad Nilssen

Chess: Jarle Alvær og Alexander Solberg

Involverte byråer

39028 2217e original

MK Norway