Death metal og frognerfruer

Yellow Banana gjør sin tredje kampanje for strømselskapet Vibb. Etter en massiv kundevekst, går fokuset mot smarte tjenester og valgfrihet.

VIBB Still KF

Yellow Banana har både produsert og utviklet den nye kampanjen «Mye smart. Det smarteste er valgfriheten», som skal vises på digitale flater, sosiale medier og skjermer utendørs fremover.

Vibb tjener ingenting på kundenes strømforbruk, men vil heller tilby smarte tjenester som kan bidra til lavere strømkostnader for sine kunder. Det betyr ikke at kundene blir prakket på ting de ikke trenger, for alle tilleggstjenestene til Vibb er nemlig helt valgfrie.

I strømbransjen er det mange «alt inkludert»-løsninger.

– Vi mener det ikke er noe vits å betale for «smartlading» om du ikke eier en el-bil. I Vibb jobber vi for å være så transparente som mulig. Vi ønsker å tilby så gode tjenester og produkter at kundene har lyst til å kjøpe det uten at de må. Vi ønsker å bli forbundet med valgfrihet og jeg synes Yellow Banana traff spikeren på hodet med dette morsomme konseptet, sier Erik Berg Solheim, daglig leder hos Vibb AS.

– Det er ikke alt som passer alle. Det er selvfølgelig deilig å kunne velge selv hva man har behov for. Ikke et vondt ord om death metal, men det er kanskje ikke midt i blinken for en fjong frognerfrue. Klatreparken er gøy, men ikke nødvendigvis om du har høydeskrekk, forklarer Martin Moen, kreativ leder i Yellow Banana.

Involverte

E

Erik Berg Solheim

Daglig leder i Vibb