Deichman har rom for nye tanker

It’s a dør… It’s a bok… It’s a møterom til utleie hos Deichman.

Bilde 1

I en ny kampanje fra Fjuz inviterer Deichman til både booking og boklesing på folkebiblioteket i Bjørvika.

De som kjenner til Deichman vet at de har rom for bøker. Få vet om rommene til utleie og utlån. Dette ønsket Deichman å gjøre noe med.

Etter en skriftlig pitch og tøff konkurranse fra andre byråer, gikk Fjuz til slutt av med seieren. Målet var å skape bevissthet og interesse rundt Deichmans møteromstilbud, samt økt kjennskap til Deichman som romutleier.

Dette løste Fjuz ved å putte rommene i en bok og invitere til besøk.

– Vi ønsket å lage noe som kunne koble rommene på Deichman sammen med målgruppens assosiasjoner til biblioteket. Også ønsket vi å lage noe som var gøy å se på, sier det kreative teamet som består av Veronika Skjold Jevne, Nina Askim Syversen og Johannes Kinn.

Resultatet ble en bok og en digital kampanje som fremmer bibliotekets møterom som kilder til kunnskap og inspirasjon.

Bilde 2
Bilde 3

Involverte

M

Marit Brekke

Ansvarlig hos Deichman

J

Jørn Johansen

Ansvarlig hos Deichman

M

Malin Maria Modorato

Ansvarlig hos Deichman