Den deilige følelsen av å slippe billig unna
Byggmax lar seg inspirere av virkelige hendelser.
Aktuelt byrå
![87152 b889b original](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/87152-b889b-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&transformer=imgix&w=80)
Publicis Kitchen
![Mana5280 r GPD Ll MNFF4 unsplash](https://kreativtforum.imgix.net/images/mana5280-rGPDLlMNFF4-unsplash.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=1080&q=85&transformer=imgix&w=1920)
Enten det er lavere sum på kasselappen eller større hendelser i livet, er det fint å kjenne på den deilige følelsen av å slippe billig unna. I sin nye radiokampanje har Byggmax latt seg inspirere av ekte hendelser for å dvele ved denne følelsen. Uansett om det står om livet eller billige byggevarer. Satt på spissen.
Hanson
Bugorski
Involverte byråer
![87152 b889b original](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/87152-b889b-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&q=85&transformer=imgix&w=80)
Publicis Kitchen
M
Martin Melvold
Kreatør
K
Kim Torninger
Prosjektleder