Du har kanskje glemt hvordan Syden var?

Reklamebyrået Mos leker med sommer, sol og syden i årets kampanje for Oslobukta, det nye bygulvet langs Oslofjorden.

Oslobukta Mos Carousel 1
Oslobukta Mos Carousel 2
Oslobukta Mos Carousel 3
Oslobukta Mos Carousel 4

– Nå er det lenge siden vi var på ferie, og vi ville spille på det at ingen av oss har hatt muligheten til å dra sørover på veldig, veldig, veldig lenge. Vi mesker oss i alt du kanskje hadde glemt at du kunne kose deg med på ferie, og som du nå kan oppleve i Oslobukta i sommer, sier kreatør Helena Egeland.

– Kampanjen kjører i disse dager rundt på busser, er plassert på adshels omkring i bybildet og på digitale flater. Den er også noe av det første du ser når du lander på Gardermoen. I årets kampanje har vi ikke spart noe på kategorispråket og bader oss i speedo, store badeleker, drinker, is og sol, legger kreatør Juliane Stensrud til.

Det ligger an til Norgesferie for de fleste i år også, så da passer det perfekt at vi i Oslobukta står klart med nye restauranter, store uteserveringer, gode badetemperatur, moderne arkitektur og spennende shopping, sier Ida Sofie Grimstad fra Carucel Eiendom.

Velkommen skal dere være, og god sommer!

04 Oslobukta Mos Image 1
05 Oslobukta Mos Image 2
07 Oslobukta Mos Image 3

Involverte

T

Torkel Engström

Retusj

M

Marius Aaserud

Filmfotograf