En veldig liten jobb fra FINN
Vi lurte på om det var mulig å lage en ny reklameflate, som nordmenn var villig til å putte i klærne og på tingene sine. Det var det visst.
Aktuelt byrå
![87644 5ffda original](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/87644-5ffda-original.png?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&transformer=imgix&w=80)
Morgenstern
![FINN Navnelapperx KFFINN Mathea 16 9](https://kreativtforum.imgix.net/images/FINN_Navnelapperx_KFFINN_Mathea_16-9.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=1080&q=85&transformer=imgix&w=1920)
– Alle barneklær havner ikke på FINN, har vi skjønt, men siden vi ikke er de første med den tanken, måtte vi prøve på noe nytt, sier tekstforfatterne Mira Liv Helland Mortensen og Sebastian Graf Stenberg.
Involverte byråer
![87644 5ffda original](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/87644-5ffda-original.png?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&q=85&transformer=imgix&w=80)
Morgenstern
C
Cathrine Høgebøl
designer
Y
Yakob Dahl Changezi
Produsent
Involverte
H
Hanne Lill Johnsen
Ansvarlig hos kunde
A
Anders Rolland
Smartlapper AS