Enklere hverdagsøkonomi med SpareBank 1

SpareBank 1 er i disse dager ute med en ny kampanje som handler om hvordan mobilbanken deres er lagt opp til å løse mange nordmenns hverdagslige økonomiske utfordringer og oppgaver.

Kakespare1

Folk flest kjenner SpareBank 1 som den trygge og lokale banken, men ikke alle vet at de også har en av landets aller beste mobilbanker.

– Det handler i bunn og grunn om å gjøre folks hverdag enklere, så da føltes det naturlig å ta utgangspunkt i alle hverdagsproblemene der ute, uttaler Ester Hjellum og Jørgen Bøhle Bakke, som har vært Morgensterns kreative team bak kampanjen.

– Mobilbanken vår skal bidra til å forenkle folks hverdagsøkonomi, så da Morgenstern presenterte retningen «Hverdagen er komplisert nok som den er», følte vi at det var et overordnet spor som mange kan kjenne seg igjen i, samtidig som det gir rom for å snakke konkret om både små og store produkter og tjenester, uttaler Klaus Nystad, kreativ leder i SpareBank 1.

Kampanjen, som er produsert av Willy Nikkers med Thorstein Bjørklund på regi, er utviklet for TV, web-TV og sosiale medier. Se filmene her:

Andre involverte

M

Monica Jacobsen

Prosjektleder, Sparebank 1