Sarkomer er en liten organisasjon som gir støtte og informasjon til de som er rammet av den sjeldne krefttypen Sarkom. Deres visjon er at ingen med denne sykdommen skal føle seg alene. Siden denne typen kreft er så sjelden, trenger medlemmene deres god tilgang på informasjon og muligheten til å møte andre i samme situasjon.
– Det er alltid givende å få være med på å gjøre viktig informasjon mer tilgjengelig i digitale kanaler! Sammen med kunde og designer har vi fokusert på å lage en inkluderende og lettbeint nettside, der målgruppen raskt og enkelt kan finne informasjonen de leter etter – samtidig som informasjonen er enkel å vedlikeholde for organisasjonen i fremtiden, sier Alexander Bech, utvikler i Værsågod.
– Vi har hatt en fantastisk og inspirerende prosess med å lage ny profil og nettside sammen med Molberger og Værsågod. Molberger laget et design som vi føler er helt i tråd med hvem vi er som organisasjon, og som representerer de følelsene og behovene vi ønsket oss. Værsågod har laget en brukervennlig, ren og ikke minst, fin nettside. Vi er kjempestolte over resultatet, og kunne ikke vært mer fornøyd med kommunikasjonen og samarbeidet underveis. Både Molberger og Værsågod har dyktige og hyggelige folk som gir alt for kundene sine, forteller Cathrine Moen-Nilsen, daglig leder i Sarkomer.
– Vi er veldig glade for muligheten til å være med på et så meningsfullt prosjekt. Engasjementet har vært stort hele veien hos alle involverte, og vi er stolte over resultatet, avslutter Kathrine Winther Løkke, byråleder i Molberger.