Arbeider Et urbant fjelleventyr Den nye Kvikk Lunsj-kampanjen appellerer til draget vi alle kjenner mot å komme oss ut av byen og ut på tur, med en ny tvist. SMFB for Mondelez Norge, 24.september, 2015 Aktuelt byrå SMFB Involverte byråer SMFB SMFB Engine Community Management SMFB Factory Produksjon bannerkampanje Convert Produksjon kampanjeside Vizeum Mediebyrå Folke Film Filmproduksjon Andre involverte André Koot Kreativt team Hans Martin Rønneseth Kreativt team Vibeke Wiedswang Prosjektleder Beathe Stangeland Eide Konsulent Christoffer Lorang Dahl Digital konsulent Magnus Snickars Grafisk Design og Motion Graphics Vis mer + Besøk nettsted → Nordmenn gikk 91 ganger rundt jorda for å vinne en Volkswagen ID.7 Arbeider • TRY for Harald A. Møller Helena Egeland skal lede Bureau inn i fremtiden Overganger • redaksjonen Historisk konsert for å redde lyden av natur Arbeider • Publicis Kitchen for Naturhistorisk Museum Bleed skal utvikle ny merkevare for Aker BioMarine Antarctic Nyheter • redaksjonen Start ferien i 210 km/t Arbeider • TRY for Flytoget Det blir Gullbranson i år også – frister med rimeligere inngang og nye kategorier Nyheter • redaksjonen Se flere artikler og arbeider