Mange som var unge på 90-tallet husker nok dansescenen og den ikoniske Prodigy-musikkvideoen «Smack My Bitch Up». Siden da har tidene forandret seg, og for alle som kjente seg igjen i rave-tilværelsen på den tiden har nok også livet forandret seg.
I McDonald’s sin nye reklamefilm, lettere inspirert av nevnte musikkvideo, er ikke livet for de som vokste opp på 90-tallet like vilt og utsvevende lenger, men heller en kaotisk hverdag med små barn som får pulsen opp og pupillene til å utvide seg.
Det er i det hektiske småbarnslivet McDonald’s for mange er et kjærkomment avbrekk. Et pusterom for både store og små, der alle får noe de liker å spise, barna trives og roen senker seg.
Involverte byråer
Gro Marwold
Prosjektleder
Julie Henriette Stenberg
Prosjektleder
Eivind Landsvik
Regissør
Andre involverte
Mari Husby
Ansvarlig hos kunde
Mette Vonen
Ansvarlig hos kunde