Flere «verdens vakreste steder» fra Widerøe
I samarbeid med Morgenstern og Bacon, følger Widerøe opp fjorårets kampanje med flere lokalreklame-inspirerte reklamer for sine destinasjoner.
Aktuelt byrå

Morgenstern

– Det er lite vi nordmenn er så stolte av som byen eller bygda vi bor i eller kommer fra. Det føles derfor riktig at vi fortsetter sporet der vi bruker lokale ambassadører til å selge de forskjellige destinasjonene til kundene våre, samtidig som det fint går opp med konseptet «For noen er vi hverdagen, for andre er vi eventyret», uttaler Mette Øyen, markedsdirektør i Widerøe.
– Vi har flydd land og strand rundt med Widerøe, og laget i denne omgangen et sett med flere filmer som skal ligge i verktøykassa i tiden som kommer. Skal si vi bor i et land med masse vakre steder, befolket av rause og morsomme mennesker, uttaler Ester Hjellum og Jørgen Bøhle Bakke.
Av filmene som er produsert i denne omgangen, er reklamene for Aurland og Bodø ute allerede, men flere verdens vakreste steder vil dukke opp på folks skjermer i tiden fremover.
Kampanjen er laget for TV, internett og sosiale medier.
Andre involverte
Mette Øyen
Ansvarlig fra Widerøe
Satha Sritharan
Ansvarlig fra Widerøe
Tim Karlsen Ilseth
Ansvarlig fra Widerøe