Fonus tar det personlig

Fonus Begravelsesbyrå er på lufta med en kampanje for den digitale tjenesten Mitt farvel.

Toppbilde

Mitt farvel lar brukerne veilede dem som står igjen etter at de har gått bort. I tillegg til å dele ønsker for avskjedsseremonien slik at den blir personlig, kan man via tjenesten også dele praktisk informasjon og annet som kan være til nytte og glede for dem som skal leve videre.

En investering for livet – og døden

Det kan føles merkelig å tenke på sin egen død og begravelse. Men å ta seg tid til nettopp det kan være en god investering.

– Ved å dele dine ønsker for din avskjed kan du formidle ting som faktisk er viktig for deg. Samtidig slipper dine nærmeste å lure på hva du ville ønsket, forklarer daglig leder i Fonus Begravelsebyrå, Terje Eid-Hviding.

Anne
Gunnar
Vivian

Med vennlig siste hilsen

Det er Mvh som er reklamebyrået bak den multimediale kampanjen som i tillegg til de helsides printannonsene og de halvlange radioreklamene du kan se og høre her, også består av display- og SoMe-annonser og merch m.m.

Cecilie Y. Kvam og Odd Einar Hennøy som har hatt det kreative hovedansvaret i Mvh berømmer samarbeidet med Fonus og Sannum & Bergestuen som har ledet frem til kampanjen.

– Takk for alt, avslutter de to.

Radioreklame:

Arkitekten

Arkitekten.mp3
Last ned

Fjellvandreren

Fjellvandreren.mp3
Last ned

Musikkelskeren

Musikkelskeren.mp3
Last ned

Involverte byråer

Mvh logo gul
Mvh
E

Eirik Sjo Engen

Rådgiver

L

Linn Agustoni

Prosjektleder

H

Håkon Sageng Carlin

Designer

P

Peter Midtvedt

Motion Designer

Sannum & Bergestuen Strategisk kommunikasjon
K

Kristine Meek

Rådgiver

M

Maria Nakken

Rådgiver

Andre involverte

T

Terje Eid-Hviding

Daglig leder, Fonus

B

Beate Gyve

Regionssjef, Fonus