Mitt farvel lar brukerne veilede dem som står igjen etter at de har gått bort. I tillegg til å dele ønsker for avskjedsseremonien slik at den blir personlig, kan man via tjenesten også dele praktisk informasjon og annet som kan være til nytte og glede for dem som skal leve videre.
En investering for livet – og døden
Det kan føles merkelig å tenke på sin egen død og begravelse. Men å ta seg tid til nettopp det kan være en god investering.
– Ved å dele dine ønsker for din avskjed kan du formidle ting som faktisk er viktig for deg. Samtidig slipper dine nærmeste å lure på hva du ville ønsket, forklarer daglig leder i Fonus Begravelsebyrå, Terje Eid-Hviding.
Med vennlig siste hilsen
Det er Mvh som er reklamebyrået bak den multimediale kampanjen som i tillegg til de helsides printannonsene og de halvlange radioreklamene du kan se og høre her, også består av display- og SoMe-annonser og merch m.m.
Cecilie Y. Kvam og Odd Einar Hennøy som har hatt det kreative hovedansvaret i Mvh berømmer samarbeidet med Fonus og Sannum & Bergestuen som har ledet frem til kampanjen.
– Takk for alt, avslutter de to.
Radioreklame:
Arkitekten
Fjellvandreren
Musikkelskeren
Involverte byråer
Eirik Sjo Engen
Rådgiver
Linn Agustoni
Prosjektleder
Håkon Sageng Carlin
Designer
Peter Midtvedt
Motion Designer
Kristine Meek
Rådgiver
Maria Nakken
Rådgiver
Andre involverte
Terje Eid-Hviding
Daglig leder, Fonus
Beate Gyve
Regionssjef, Fonus