Fra 44 kvm på Grünerløkka til småbruk på Hadeland

Hageglede kan være så mangt.

Toppbilde

Hagen Din er et konsept som, i tråd med Hagelands filosofi, handler om å formidle hageglede- og kunnskap. Kampanjen består av et magasin på 100 sider og en innholdsrik landingsside på hageland.no. Tanken bak er å styrke Hagelands eierskap til hage som fritidssyssel og deres rolle som inspirator for gode og allsidige uterom.

Se kampanjeside og videoreporasjer her.

I magasinet finner du artikler om alt fra planlegging av hagen til hvorfor hagestell er sunt for kropp og sjel. Her er nyttige plante-og stelletips og intervjuer med mennesker som lever og ånder for hagestell. Vi møter blant annet Anders og Erik, som flyttet fra 44 kvadratmeter på Grünerløkka til et småbruk på Hadeland. Innholdet er tatt ut på digitale flater i form av korte og lange videoreportasjer, levende innhold til sosiale medier og nyhetsbrev.

Hagen din bilder some
Hagen din bilder some2
Hagen din bilder some6
Hagen din bilder some10
Hagen din bilder some15
Hagen din bilder some19
Hagen din bilder some20

I kampanjen blir du bedre kjent med blant annet @alonsohuset, @arcticgardener og @lindaschilen. Ved å samarbeide med influensere som til daglig fronter grønn glede i sine kanaler, går vi fra å snakke om hageglede som et svevende konsept til noe håndfast og personlig. Fordi vi intervjuer forskjellige profiler med ulike innfallsvinkler, får vi også fram at hageglede kan være så mangt. Lite og stort. Alt fra drømmen om småbruket til blomstrende sommerbed.

FW Fjuz Hageland red 56 20 06 03
FW Fjuz Hageland red 55 15 15 21
FW Fjuz Hageland red 61 20 06 03

Involverte

N

Nina Hansen

Ansvarlig hos kunde

K

Knut Tveit

Ansvarlig hos kunde