Full fest med Maarud

The Oslo Company står bak Maaruds nye reklamefilm, hvor norske og meksikanske tradisjoner møtes til en forrykende fest.

Nacho cheese still

– Det er den perfekte komboen av det trygge vi elsker, og det lekne vi trenger mer av. «Det beste fra to verdener» er jo noe vi sier hele tida, men hvordan ser det egentlig ut? Vi synes denne filmen gir et morsomt svar på akkurat det, forteller Josephine Berntzen som har utviklet ideen sammen med kreativ partner Frank Undheim.

– Selv om vi er stolte av kulturen vår, så må vi innrømme at det er andre kulturer som er flinkere på å lage FEST! Så når erkenorske Potetgull fra Maarud kom med smaken av Mexico, var egentlig ideen en nobrainer, sier Undheim.

Smakfull kombo

Maarud Tortilla Chips og Maarud Potetgull classic er de to mestselgende snacksvariantene i Norge.

– Den nye smaken er en kombinasjon av to favoritter, og vi tror derfor den vil appellere til mange, forteller kampanjeansvarlig og senior Brand Manager i Maarud, Annette Eidesen.

– Vår opplevelse er at de som spiser Potetgull elsker å prøve nye smaker, så vi leter alltid etter nye smaksopplevelser.

Se filmen her.

Produsert av Einar Film

Det er Einar Film, med Stian Johansen på regi, som har produsert filmene.

– Stian var perfekt å jobbe med på denne ideen. Han delte vår visjon om å gjøre dette med god stil - med ekte meksikanske kostymer, instrumenter og esler.

Involverte byråer

The Oslo Company
L

Lise Marie Mørkved

Konsulent

M

Marie Nilsson

Designer

M

Martine Hauge

Sosiale medier

A

Anders Goberg

Motion designer

Shortcut Oslo Etterarbeid
M

Magnus Evensen

Klipp

C

Christian Tybakken

Lyd

C

Christian Vårdal

Online

Andre involverte

N

Niklas Saxlund Skyberg

Komponist

A

Annette Eidesen

Ansvarlig hos kunde

K

Karin Baumann

Ansvarlig hos kunde