Get a room

Apriil Reklame Oslo er ute med sin første kampanje for deres nye kunde The Well.

No classic adshel Get a room KF versjon 03
Spread 8 9
The Well get a room kampanje buss

The Well er den sterkeste merkevaren i Norge innen spa og velvære. Det langt færre vet, er at The Well også driver et stort hotell.

Dermed kan The Well tilby en helt egen totalopplevelse.

Deres brief var å løfte frem dette i lanseringen av deres nye hotell, samt spisse deres tone of voice.

Kampanjen leker med assosiasjonene rundt «get a room», og stikker tydelig ut i en bransje preget av relativt homogen kommunikasjon. Konseptet er enkelt, hvis du ønsker å få den totale opplevelsen av hva The Well har å tilby, så må man rett og slett «get a room».

Involverte byråer

Apriil profilbilde
Apriil Reklame
E

Einar Rustad Nilssen

Rådgiver

A

Anne Holm

Design & Animasjon

G

Gareth Hale

Design & Animasjon