Get hyller skuespillerkunsten
KabelTV- og internettoperatøren lanserer to nye reklamefilmer som skiller seg ut i en relativt homogen reklamehverdag.
Aktuelt byrå
Schjærven Reklamebyrå
Get har alltid ligget i forkant av den teknologiske utviklingen og nå bruker de nye grep for å fortelle om en TV-hverdag som har forandret seg dramatisk på kort tid.
– Nå som folk kan se TV når de vil og hvor de vil, så ønsket vi å dramatisere dette på en unik måte. Vi ønsker å vise konsekvensene av den nye TV-hverdagen og hva den betyr for hver enkelt. Ved å dramatisere hva dette betyr for skuespillere fikk vi den rette dimensjonen. Satt på spissen, så må de stille opp hvor som helst og når som helst. Vi fjernet så mye som mulig rundt idéene og satt igjen med skuespillerne og deres unike formidlingsevne. Samtidig ønsket vi å få frem Get sin rolle som den innovative aktøren i markedet”, uttaler kreativ leder i Schjærven, Espen Skrolsvik.
– Med Jon Øigarden og Ane Dahl Torp fant vi den rette dimensjonen. De er unike på hver sin måte og passet idé og manus utmerket. Når vi i tillegg fikk med oss den danske regissøren Martin Werner og produksjonsselskap Bacon, har vi satt kvaliteten som Get fortjener i høysetet, sier Knut Røse, konsulent i Schjærven Reklamebyrå.
– Vår strategi er å gjøre det enkelt og intuitivt for kundene våre. Slik at de gjerne kan se Jon eller Ane når de vil og hvor de vil. Vi valgte å gjøre det på en måte som hyller skuespillerkunsten og som virkelig står ut i reklameblokken, sier Heidi Almås, markedssjef i Get.