Gilde vil løfte svinekjøttet

I forbindelse med at Gilde nå relanserer Norsk Edelgris ønsker de å inspirere til mer bruk av svinekjøtt.

39054 babe7 original
39055 5e1c6 original
39056 741e3 original

handler om inspirasjon og tilstedeværelse. Gjennom produktutvikling og kommunikasjon vil vi hjelpe folk til å velge svinekjøtt litt oftere, sier kategoridirektør hos i Nortura, Anita Mikalsen.

Dette er et av de første prosjektene Gilde gjør sammen med byrået. Byråleder Jan Christian Fosseidbråten er veldig fornøyd med å ha nettopp Gilde som kunde.

– Gilde er en tradisjonsrik norsk aktør i et marked som opplever stadig hardere konkurranse. Dette stiller bare enda større krav til kommunikasjon og merkevarebygging, og det er jo nettopp slike utfordringer vi lever og ånder for i Los&Co.

Kampanjen settes i gang med filmer og annonser fra uke 40.