Grønnegata 6 i ny drakt

I Grønnegata gror det fram et nytt boligkonsept utviklet av Bjerke Eiendom med Mos på laget. Sammen har de utviklet kommunikasjonskonseptet «Life on your terms», hvor de tar leietakeren på alvor ved å være et friskt pust i utleiemarkedet.

G6 Karusell topp 01
G6 Karusell topp 02
G6 Karusell topp 03
G6 Karusell topp 04

Med 81 toppmoderne leiligheter i Grønnegata 6 ønsker Bjerke Eiendom å vise hvordan å leie hos dem er et livsstilsvalg hvor leietakerne selv velger et moderne, effektivt og urbant alternativ. Mos har utviklet merkevarestrategi, visuell identitet, fotostil, samt lanseringskampanje og nettside.

G6 Karusell midten 01
G6 Karusell midten 02
G6 Karusell midten 03
G6 Karusell midten 04
G6 Karusell midten 05

Den visuelle identiteten balanserer den eksklusive beliggenheten til Grønnegata 6 med leilighetenes moderne uttrykk. Typografien i logoen er utviklet av Monokrom og laget spesielt for dette prosjektet, der den klassiske 1800-tallsstilen er inspirert fra epoken når Homansbyen ble bygget. Logoen er nesten alltid overdimensjonert, noe som skaper en leken harmoni i kontrast til den tradisjonelle typografien.

G6 Karusell nederst 01
G6 Karusell nederst 02
G6 Karusell nederst 03
G6 Karusell nederst 04
G6 Karusell nederst 05

Andre involverte

M

Mille Bjerke

Ansvarlig hos kunde

J

Julianne Leikanger

Fotograf