Grønnere – mer enn bare middag
Da Mills skulle reposisjonere sine «Grønnere middag salater», valgte Design House å utvikle et design som gjør Mills måltidssalater fristende både til lunch og middag.
Aktuelt byrå
Design House
– Vi vet at stadig flere ønsker å spise sunnere og grønnere, og derfor var det viktig for oss å utvikle et design som tydelig posisjonerer Mills måltidssalater som et tydelig alternativ når du vil spise grønt, sier Anne-Mette Spilling, seniordesigner i Design House og fortsetter: – Gjennom bruken av vakre illustrasjoner, synes vi at designet har blitt fristende, sunt og moderne og tror at stadig flere kommer til å få øynene opp for disse flotte produktene nå som de står enda bedre ut i butikk!
Serien består foreløpig av fire ulike salater: Plantego’ Middelhavs bønne- og olivensalat, Plantego’ Asiatisk quinoasalat, Plantego’ Meksikansk linse- & bønnesalat og Plantego’ Marokkansk couscoussalat.
– Vi vil gjøre det enkelt for folk å spise grønnere, og med Plantego’ Grønnere Salater har Design House gjort en fantastisk jobb, og skapt et fristende design som appellerer både til de som kjenner produktene fra før, samtidig som det skaper nysgjerrighet og tiltrekker seg også nye brukere, sier Trine Eliassen, merkevaresjef i Mills.
Involverte byråer
Anne-Mette Spilling
Seniordesigner
Ole Rinnan
Rådgiver / prosjektleder
Tine Schiøtt
Produksjonsleder / seniordesigner