Gudbrandsdal Energi oppfordrer til mindre sløsing
Gudbrandsdal Energi er annerledesselskapet med mål om at kunder skal bruke mindre strøm. I samarbeid med PR-byrået Släger ruller strømleverandøren derfor ut en rekke filmer som skal illustrere varme og smilende hverdagssituasjoner hvor sparing er tema.
Aktuelt byrå
Släger
Filmene har blitt godt mottatt og har høy organisk distribusjon på sosiale plattformer. Filmene, som er spilt inn på Vinstra med lokale skuespillere, vises på Facebook, Instagram og Snapchat.
– Det mest effektive du kan gjøre for å redusere strømregningen er å bruke mindre strøm i hverdagen. Det har vi illustrert i denne filmserien som skal inspirere publikum til å tenke over små valg som kan gjøre store forskjeller, sier Thomas Gundersen, ansvarlig for digitale flater og markedsføring i Gudbrandsdal Energi
– Et viktig mål for oss var å lage filmer som formidler et viktig budskap på en lun og sjarmerende måte som gjenspeiler personligheten til Gudbrandsdal Energi, sier Sara Meling, kundeansvarlig rådgiver i Släger.
Involverte byråer
Sara Meling
Kundeansvarlig rådgiver
Jalila Halvorsen Bouzaida
Prosjektleder
Steffan Ludvigsen
Manus og regi
Magnus Andersen Bettum
Kreativ leder og kreatør
Tobias Fjeldheim
Filmfotograf og klipper
Andre involverte
Thomas Gundersen
Ansvarlig for digitale flater og markedsføring i Gudbrandsdal Energi
Ann-Iren Kolås Ryen
Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon i Gudbrandsdal Energi