Gudbrandsdal Energi oppfordrer til mindre sløsing

Gudbrandsdal Energi er annerledesselskapet med mål om at kunder skal bruke mindre strøm. I samarbeid med PR-byrået Släger ruller strømleverandøren derfor ut en rekke filmer som skal illustrere varme og smilende hverdagssituasjoner hvor sparing er tema.

G Esparing

Filmene har blitt godt mottatt og har høy organisk distribusjon på sosiale plattformer. Filmene, som er spilt inn på Vinstra med lokale skuespillere, vises på Facebook, Instagram og Snapchat.

– Det mest effektive du kan gjøre for å redusere strømregningen er å bruke mindre strøm i hverdagen. Det har vi illustrert i denne filmserien som skal inspirere publikum til å tenke over små valg som kan gjøre store forskjeller, sier Thomas Gundersen, ansvarlig for digitale flater og markedsføring i Gudbrandsdal Energi

– Et viktig mål for oss var å lage filmer som formidler et viktig budskap på en lun og sjarmerende måte som gjenspeiler personligheten til Gudbrandsdal Energi, sier Sara Meling, kundeansvarlig rådgiver i Släger.

Involverte byråer

Släger
S

Sara Meling

Kundeansvarlig rådgiver

J

Jalila Halvorsen Bouzaida

Prosjektleder

S

Steffan Ludvigsen

Manus og regi

M

Magnus Andersen Bettum

Kreativ leder og kreatør

North Stories Filmproduksjon
T

Tobias Fjeldheim

Filmfotograf og klipper

Andre involverte

T

Thomas Gundersen

Ansvarlig for digitale flater og markedsføring i Gudbrandsdal Energi

A

Ann-Iren Kolås Ryen

Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon i Gudbrandsdal Energi