Heinz fjernet flekker på 18. mai
På 17. mai spiser nordmenn mange millioner pølser og søler flere tusen ketchupflekker. I år tok Heinz regninga.
Aktuelt byrå
![87644 5ffda original](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/87644-5ffda-original.png?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&transformer=imgix&w=80)
Morgenstern
![Heinz](https://kreativtforum.imgix.net/images/Heinz.jpeg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=1080&q=85&transformer=imgix&w=1920)
– Det blir fort søl på hvite dress- og bunadsskjorter, og derfor ønsket vi i år å skape synlighet og positive assosiasjoner til merkevaren gjennom å tilby en ekstra service til alle glade pølsespisere som har hatt et lite uhell under feiringen, sier merkevaresjef Jasreena Bhullar i Haugen-Gruppen, som distribuerer Heinz i Norge.
Løsningen ble derfor et helt eget ketchupflekkrenseri utenfor Jernbanetorget 18. mai. Renseriet var utformet som en pølsebod, der alle med ketchupflekker kunne få renset skjorten på Heinz sin regning.
Involverte byråer
![87644 5ffda original](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/87644-5ffda-original.png?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&q=85&transformer=imgix&w=80)
Synne Reinback Krumin
Prosjektleder
Yakob Dahl Changezi
Produsent
Involverte
Jasreena Bhullar
Merkevaresjef Haugen-Gruppen