Helsprø lansering fra Lofoten
Design House har designet Lofotens nye helsprø satsing, og de nye Helsprø fiskekakene og fiskeburgerne skal gjøre det enklere å spise fisk til hverdags!
Aktuelt byrå
Design House
– Det har vært superinspirerende å gi den nye Helsprø-serien et knasende, sprøtt og fristende design, sier Marit Svegaarden, kreativ leder i Design House, og fortsetter: – Vi har tatt utgangspunkt i kjernen til produktinnovasjonen, og har med fokus på sprøhet og smak fremhevet produktfordelen som er sunne kvalitetsfiskekaker og -burgere dekket med knasende sprø maiscrisp.
Sammen med digge matbilder og klare farger frister designet, og viser hvor enkelt og godt det er å spise fisk til hverdags.
– Dette er en stor og viktig lansering for oss, og vi er veldig fornøyde med samarbeidet med Design House. De viser igjen sin unike evne til å lage tydelige design som står ut i butikk, og vi gleder oss til at nordmenn får prøve disse fantastiske produktene, sier Johannes Strøm, markedssjef i Lofoten.
Involverte byråer
Marit Svegaarden
Seniordesigner / kreativ leder
Thea B. Mikkelsgård
Rådgiver / prosjektleder
Tine Schiøtt
Produksjonsleder / seniordesigner