Helsprø lansering fra Lofoten

Design House har designet Lofotens nye helsprø satsing, og de nye Helsprø fiskekakene og fiskeburgerne skal gjøre det enklere å spise fisk til hverdags!

Helspro1
Helspro2
Helspro3
Helspro4
Helspro5
Helspro6
Helspro7

– Det har vært superinspirerende å gi den nye Helsprø-serien et knasende, sprøtt og fristende design, sier Marit Svegaarden, kreativ leder i Design House, og fortsetter: – Vi har tatt utgangspunkt i kjernen til produktinnovasjonen, og har med fokus på sprøhet og smak fremhevet produktfordelen som er sunne kvalitetsfiskekaker og -burgere dekket med knasende sprø maiscrisp.

Sammen med digge matbilder og klare farger frister designet, og viser hvor enkelt og godt det er å spise fisk til hverdags.

– Dette er en stor og viktig lansering for oss, og vi er veldig fornøyde med samarbeidet med Design House. De viser igjen sin unike evne til å lage tydelige design som står ut i butikk, og vi gleder oss til at nordmenn får prøve disse fantastiske produktene, sier Johannes Strøm, markedssjef i Lofoten.

Involverte byråer

Design House
M

Marit Svegaarden

Seniordesigner / kreativ leder

T

Thea B. Mikkelsgård

Rådgiver / prosjektleder

T

Tine Schiøtt

Produksjonsleder / seniordesigner