Helt ærlige firmanavn

Anorak har laget kampanje for alt-i-ett-løsningen Avonova Assist.

Storhavna fisk

– Mange bedriftsledere føler nok at de bruker mer tid på personalgreier enn på kjernevirksomheten. Derfor bygde vi kampanjen rundt ideen om firmanavn som reflekterer hva noen bedrifter faktisk bruker tiden sin på – fram til de hører om denne tjenesten da, sier kreatørteamet i Anorak, Stein Simonsen, Øistein Markus Holm og Jens Petter Aarhus.

Avonova Assist er en alt-i-ett-løsning som avlaster bedrifter fra mange av de mest tidkrevende oppgavene med å følge opp helse og trivsel for hver enkelt ansatt. Tjenesten sikrer også at bedriften oppfyller lovens arbeidsmiljøkrav. Dermed frigjør den tid til å drive med – det bedriften egentlig driver med. Foruten målrettede prerolls på YouTube og Amedias nettaviser består kampanjen av bannere, nativeannonser og et knippe radiospotter, produsert av Sagveien Resort.

Silje Strømmen er kundeansvarlig rådgiver i Anorak, hvor teamet forøvrig har bestått av Nökkvi Thorsteinsson på motion, designer Maja Berthelsen, innholdsprodusent Maren Mosaker og prosjektleder Silje Hvideberg Tobiassen.

Migrene, kvalm og utbrent

Migrenekvalmutbrent.mp3
Last ned

Kjærlighetssorg, kort lunte og feil sittestilling

Kjærlighetssorgkortluntefeilsittestilling.mp3
Last ned

Mageknip, hekseskudd og generell surmuling

Magekniphekseskuddgenerellsurmuling.mp3
Last ned

Småslapp, tilløp til isjas og klump i halsen

Småslapptilløptilisjasklumpihalsen.mp3
Last ned

Gradert sjukemelding, fullt beger og munnhuggeri

Gradertsjukemeldingfullbegermunnhuggeri.mp3
Last ned

Involverte byråer

A
Anorak
N

Nökkvi Thorsteinsson

Motion

S

Silje Strømmen

Kundeansvarlig rådgiver

M

Maja Berthelsen

Designer

M

Maren Mosaker

Innholdsprodusent

S

Silje Hvideberg Tobiassen

Prosjektleder

84646 30ed1 original

Sagveien Resort Radioproduksjon