– Mange bedriftsledere føler nok at de bruker mer tid på personalgreier enn på kjernevirksomheten. Derfor bygde vi kampanjen rundt ideen om firmanavn som reflekterer hva noen bedrifter faktisk bruker tiden sin på – fram til de hører om denne tjenesten da, sier kreatørteamet i Anorak, Stein Simonsen, Øistein Markus Holm og Jens Petter Aarhus.
Avonova Assist er en alt-i-ett-løsning som avlaster bedrifter fra mange av de mest tidkrevende oppgavene med å følge opp helse og trivsel for hver enkelt ansatt. Tjenesten sikrer også at bedriften oppfyller lovens arbeidsmiljøkrav. Dermed frigjør den tid til å drive med – det bedriften egentlig driver med. Foruten målrettede prerolls på YouTube og Amedias nettaviser består kampanjen av bannere, nativeannonser og et knippe radiospotter, produsert av Sagveien Resort.
Silje Strømmen er kundeansvarlig rådgiver i Anorak, hvor teamet forøvrig har bestått av Nökkvi Thorsteinsson på motion, designer Maja Berthelsen, innholdsprodusent Maren Mosaker og prosjektleder Silje Hvideberg Tobiassen.
Migrene, kvalm og utbrent
Kjærlighetssorg, kort lunte og feil sittestilling
Mageknip, hekseskudd og generell surmuling
Småslapp, tilløp til isjas og klump i halsen
Gradert sjukemelding, fullt beger og munnhuggeri
Involverte byråer
Nökkvi Thorsteinsson
Motion
Maja Berthelsen
Designer
Maren Mosaker
Innholdsprodusent
Silje Hvideberg Tobiassen
Prosjektleder
Sagveien Resort Radioproduksjon
Utmerkelser
-
Gullblyanten 2021 Onlinefilm