Kampanjen startet med et Facebook event og innkalling til ekstraordinært møte i Killer Clown Foreningen. Med i innkallingen lå det informasjon om at det var store endringer på gang. Mange Killer Clowns meldte seg, men for de som ikke kunne delta, ble deler av årsmøtet streamet «live» på TV 2 til oppgitt tidspunkt.
Any given Funday
Den «forklovnede» versjonen av Al Pacinos berømte «Any Given Sunday»-tale, ble sendt i sin helhet. Fremført av en god gammeldags klovn som maner til forandring.
I etterkant av årsmøtet fortsetter kampanjen i sosiale medier med intervjuer av angrende Killer Clowns.
– Kims heier på det gode, og med den nye kampanjen vi derfor slå et slag for klovnene og klovneyrket, sier produktsjef Kristian Hasler Sveen for KiMs i Orkla Confectionery & Snacks.
Klovner skal jo bare være gode og morsomme. Kims som er leverandør av ulike snacksprodukter har de siste årene brukt mottoet «Mer av det gode». Mer av det gode spiller naturligvis på det gode fra Kims som folk koser seg med, men også på hvordan vi som mennesker er mot hverandre.