Installasjonen ble vist på Dover Street Market i London og New York, samt i Tom Wood-butikken i Oslo.
Orbit Paper er et fysisk magasin som lanseres i forbindelse med Tom Woods 10 årsjubileum. Magasinet er retrospektivt og utforsker Tom Woods historie med et nytt blikk, samtidig som det gir hint om merkevarens fokus fremover.
– Orbit Paper har vært grunnpilaren i vår kommunikasjon rundt Tom Woods 10 års jubileum, og installasjonen og nettsiden som ble laget i forbindelse med lanseringen av magasinet, illustrerer på en fin måte råheten i prosjektet og flere av bidragsyterne til prosjektet - uten å røpe for mye om hva magasinet inneholder, sier gründer og kreativ leder i Tom Wood, Mona Jensen.
Målet var å lage en installasjon som gir et første innblikk i magasinet, og som omfavner både dets abstrakte og dets mer faktiske dimensjoner. Installasjonen er modulær og designet for både enkel transport og allsidighet i en rekke romlige sammenhenger.
– Orbit Paper ser fremover, samtidig som det er et stykke arv fra en av Norges mest suksessrike internasjonale livsstilsmerker. Vi ønsket å lage en installasjon og nettside som gjenspeilte dette og er stolte over resultatet og samarbeidet, sier partner og senior designer i Bleed, Jana Papiernikova.
Involverte byråer

Jana Papiernikova
Senior Designer & art direction