KiMs-kosen er tatt til et nytt nivå!

Design House ble valgt som byrå da KiMs skulle utvikle ny merkevareplattform og visuell identitet for sitt smaksrike potetgull.

11 Ki Ms

Når merkevaren nå rigger seg for vekst, er design et viktig virkemiddel.

Målet med designendringen har vært å forsterke KiMs som avsender, etablere nye og distinkte elementer som står ut i butikk, samt mer fokus på fristelse.

Alt potetgull har fått KiMs-kuttet, som gir enda mer smak og sprøere chipsflak, og designet har fått et moderne og fristende uttrykk som fremhever dette, sier Kaja Mathiesen, produktgruppesjef i Orkla Confectionery & Snacks.

1 Ki Ms
3 Ki Ms
5 Ki Ms
7 Ki Ms
9 Ki Ms

– Det har vært kjempegøy å jobbe med de dyktige folka hos Orkla i utviklingen av designet for KiMs, sier Anne-Mette Spilling, kreativ leder i Design House og fortsetter: Vi har utviklet en tydelig identitet, et energisk og fristende design som får frem at dette er vinneren av smaksrikt potetgull!

Involverte byråer

Design House
A

Anne-Mette Spilling

Seniordesigner / kreativ leder

N

Nina Kristensen

Seniordesigner

O

Ole Rinnan

Seniorrådgiver

T

Tine Schiøtt

Produksjonsleder/seniordesigner

Involverte

S

Stian Broch

Fotograf