Klassikere i ny drakt

Doc' halslinser lanseres med nytt design.

Doc skjermbilde

Doc’ halslinser er ute med nytt design og en ny kampanje som går både på TV og digitale medier.

Design House står bak den nye visuelle identiteten, og det nye pakningsdesignet, og kampanjen er utviklet av Very Agency og Drum i tett samarbeid med kunde. Animasjonsdepartmentet er ansvarlig for produksjonen.

– Målet har vært å revitalisere klassikeren DOC, og utvikle en sterk og særpreget ikonisk identitet, sier Anne-Mette Spilling, seniordesigner i Design House.

Involverte byråer

Design House
A

Anne-Mette Spilling

Seniordesigner

O

Ole Rinnan

Prosjektleder

T

Tine Schiøtt

Produksjonsleder

Very Agency Oslo

DRUM Norge Sosiale medier
P

Pavel Storozhuk

Social media specialist

Andre involverte

C

Christian A. Berg

Strategisk Rådgiver

M

Maria Yun Tjelle

Prosjektleder