– Det er ingen bank som har mer kunnskap om bransjer og vårt geografiske område enn det Sparebanken Møre har. De har peiling på sveisefuger, avlusing av fisk, eskimorulle, gravemaskingrabber og kWh. Ja, og så sånne bank-ting, selvsagt. Denne kunnskapen skaper suksess for bankens kunder. Det kan være krevende å bruke ansatte som skuespillere, men all ære til rådgiverne som ga alt på opptak, sier Frank Standal Dybhavn i Peil.
Totalt sett består kampanjen av 13 filmer. Èn brandfilm og 12 bransjefilmer (du ser tre av bransjesnuttene her). De vil bli godt synlig på Nordvestlandet i tiden som kommer.
Involverte byråer
Eldar Nevstad
Rådgiver og prosjektleder
Bjørn Sætre
Motion og UX
Sander Stedenfeldt Olsen
Komponist og lyddesigner
Jostein Dahl Gjelsvik
Digital rådgiver
Stefan Olsen
Digital rådgiver
Andre involverte
Birgitte Hoddevik
Markedssjef i Sparebanken Møre
Lisa-Mari Soriano Kvalsund
Webansvarlig og digital markedsfører i Sparebanken Møre