Kunnskap skaper suksess

Sparebanken Møre er ute med sin største næringslivskampanje, der ansatte i blåskjorter er nappet ut av kontoret og inn i kundens hverdag. Det er byrået Peil som står bak konseptet.

Industriporr

– Det er ingen bank som har mer kunnskap om bransjer og vårt geografiske område enn det Sparebanken Møre har. De har peiling på sveisefuger, avlusing av fisk, eskimorulle, gravemaskingrabber og kWh. Ja, og så sånne bank-ting, selvsagt. Denne kunnskapen skaper suksess for bankens kunder. Det kan være krevende å bruke ansatte som skuespillere, men all ære til rådgiverne som ga alt på opptak, sier Frank Standal Dybhavn i Peil.

Totalt sett består kampanjen av 13 filmer. Èn brandfilm og 12 bransjefilmer (du ser tre av bransjesnuttene her). De vil bli godt synlig på Nordvestlandet i tiden som kommer.

Brandfilm

Involverte byråer

Peil agency logo
Peil
E

Eldar Nevstad

Rådgiver og prosjektleder

B

Bjørn Sætre

Motion og UX

Syncpoint as logo
Syncpoint Lyddesign
S

Sander Stedenfeldt Olsen

Komponist og lyddesigner

1630522114966
Up & Away Digital Mediebyrå
J

Jostein Dahl Gjelsvik

Digital rådgiver

S

Stefan Olsen

Digital rådgiver

Andre involverte

B

Birgitte Hoddevik

Markedssjef i Sparebanken Møre

L

Lisa-Mari Soriano Kvalsund

Webansvarlig og digital markedsfører i Sparebanken Møre