Litt mer tid kan bety alt

Sammen med Heidi (39), Thor Magne (52) og Monica (46), har Dinamo Reklame, FUS! og Kreftforeningen laget årets kampanje for Krafttak mot kreft.

Monica2

Det er Kreftforeningens årlige dugnad, og i 2022 går pengene til forskning på kreftformer med spredning. I filmene møter vi de som lever et liv med kreft og uvisshet, men også med et håp om normalitet. De velger seg hverdagene, og øverst på lista står flest mulig av dem.

Aksjonsleder i Kreftforeningen, Maren Lier, kreativt team Arnt Heggli og Espen VD Hagen, designer Kate Hagen, prosjektleder Hanne Løchen, rådgiver Ivar Vereide, regissør Jakob Oftebro og produsent Halvor Lid oppfordrer alle til å gi så det svir når bøssebærerne kommer på døren mellom 5. og 13. mars - eller vippse et valgfritt beløp til 2277.

Vi gjentar: Vipps så mye du kan til 2277. Nå.

Monica.
Thor.
Heidi.

Andre involverte

D

Didrik Bråthen

Grade

M

Maren Lier

Aksjonsleder i Kreftforeningen