Magasin: Følg Dine Instinkter for Autostrada

Heisholt Inc. har produsert, skrevet, redigert og formgitt magasinet Følg Dine Instinkter, som er trykket i 60.000 eks og distribuert til hele Vestfold, Telemark og Agder - Autostradas kjerneområde. Dette er det første store og synlige arbeidet siden kommunikasjonskonseptet B.I.L. ble lansert i januar.

IMG 8936

– Vi ønsket å nå ut til bilinteresserte i vårt kjerneområde på en måte som var tydelige på Autostradas lidenskap for både mennesker og bil, og samtidig synliggjøre våre ambisjoner ved hjelp av engasjerende og relevant historiefortelling. Resultatet ble magasinet Følg Dine Instinkter, som er godt og underholdende lesestoff for alle som elsker bil, sier Markedssjef i Autostrada Ingrid Helene Skaalen Årnes.

– Dette magasinet viser en ny side av Heisholt Inc., kall det gjerne content, hvor vi med kjerne i strategi og kreativt konsept skaper redaksjonelle opplevelser for våre oppdragsgivere, med like høye kreative og estetiske ambisjoner som med alt annet vi leverer. Hele tiden i samarbeidet med Autostrada har vi vært enige om og jobbet for å skille oss ut i bransjen med våre konsepter og uttrykk, og dette magasinet er et strålende eksempel på det. Ikke noe galt med klassiske bilbrosjyrer, men tanken var å å skape en enda mer profilerende og premium opplevelse, sier Erik Heisholt, kreativ leder i Heisholt Inc.

IMG 8937
IMG 8938
IMG 8939
IMG 8940
IMG 8942
IMG 8945

– Vi har fått utrolig gode tilbakemeldinger fra publikum, og alle internt er stolte av hvilken synlighet og profilering dette gir oss. Det har vært et grundig og omfattende arbeid, og vi er rett og slett svært imponerte over nivået Heisholt Inc. leverer på, og hvordan de evner å «oversette» Autostradas ambisjoner og verdier til ulike uttrykk folk der ute liker, sier Skaalen Årnes.

– I tett samarbeid med fotograf Marcel Lelienhof har vi i flere måneder snakket med, intervjuet og beskrevet ulike mennesker som har stor betydning for Autostrada. Vi har bokstavelig kjørt land og strand rundt fra Maridalen hvor vi møtte Nils Ingar Aadne, til Notodden hvor far og sønn Habte og Nahom jobber sammen på verkstedet på Autostrada, til Arendal og Gaustadtoppen og Skien, der grunder Gisle Valen bor. Så her har vi gjort grundig research og testet produktene fra Autostrada samtidig, sier Heisholt.

Involverte byråer

61783 44503 original

HEISHOLT INC