Mester Grønn lanserer Pakkeløsninger fra Testlaben

Pakker som gjør livet med blomster og planter enklere.

– Nå ønsker vi å gjøre det enda enklere for kundene våre å få det fint hjemme med blomster og planter, sier markedsdirektør Hege Hildeng i Mester Grønn.

– I første omgang er det fire ulike pakker som lanseres: Startpakken, Lettsteltpakken, Balkongpakken og Visningspakken. Dette er pakker som gjør livet med blomster og planter enklere, gøyere og mer tilgjengelig sier Hildeng.

Kampanjen kjøres som en heldigital løsning, og vi håper på å begeistre både nye og gamle kunder hos Mester Grønn. Alle mennesker har forskjellige behov innen planter, noe vi mye bedre klarer å reflektere i en digital mediestrategi. Ved å koble seg opp mot kjente personer fra sponsoratet med langrennsjentene i en humoristisk setting, vet vi at kampanjen vil klare å skape god oppmerksomhet.

Ingen tilfeldigheter hos Mester Grønn

Det er Pol som har utviklet kampanjen som lanseres ved hjelp av konseptet «Mester Grønns Testlab». Vi ønsket å få frem at hos Mester Grønn er det ingen tilfeldigheter.

– Her har Mester Grønn gjort jobben for deg ved å sette sammen pakker som passer for ulike anledninger, sier daglig leder og rådgiver Kjetil Botten Skogly i POL.

– Pakkeløsningene vil gjøre det enklere for folk som ikke har spesielt peiling på eller interesse for blomster og planter, sier han.

– Gjennom vårt samarbeid har vi blitt mektig imponert over kunnskapen og dedikasjonen kjeden legger for dagen i alle ledd av virksomheten. Det er dette som legger grunnlaget for markedets beste garantier, og vi har utviklet et konsept som viser at det ikke er tilfeldig hvordan pakkene har blitt satt sammen.