Mittanbud er en av flere selskaper under Schibsted Norge SMB. I disse dager er selskapet ute med en ny kampanje som skal nå både håndverkere og kundene som tjenesten legger til rette for. Kampanjen er laget sammen med reklamebyrået Hausmann.
– Mittanbud har tidligere kommunisert ganske rett frem med fokus på kvalitet ved tjenesten – og håndverkerne. Fokus er fortsatt på gode kundeopplevelser, men vi er litt mer lekne i historiefortellingen denne gangen, sier Terje Banken, rådgiver i Hausmann.
Det er Adam Slettebø og Henrik Weido Lorentzen som har vært kreativt team på kampanjen.
– At Mittanbud er den perfekte møteplass, er det liten tvil om. Med dette som utgangspunkt var det ikke lang vei til et univers hvor vi spiller på litt andre assossiasjoner. Den dokumentariske stilen hvor parene åpner seg opp foran kamera passer godt til idéen, og vi tror slike åpenhjertige historier vil inspirere andre der ute til å finne «that special one».
Involverte byråer
Merete Hildonen
Prosjektleder
Henrik Borge
Produsent
Andre involverte
Torstein Vinje Berget
Ansvarlig hos kunde
Marthe Kolstad Andersen
Ansvarlig hos kunde