
Programlederduoen Gusten Dahlin og Thomas Wilbacher har over 110.000 ukentlige lyttere, og har de siste syv årene produsert over 700 episoder. Men i takt med deres økende lyttertall økte også mengden reklame. Noe som førte til at duoen stadig oftere ble utsatt for tyn fra fansen.
– Å få folk til å betale for noe som tidligere har vært gratis er ikke så enkelt, men nå som fansen skulle få slippe den reklamen de mislikte så sterkt, så vi en mulighet. Null reklame betyr mer og bedre innhold. Sagt enda kortere: Noll reklam. Mer Tutto. Hilsen teamet; Eirik og Øistein.
Bak filmene står det Stockholm-baserte produksjonsselskapet FLX, med Erik Westerström på regi. Resultatet kan du se i filmene under.
Involverte byråer

Nökkvi Thorsteinsson
Motion
Erik Westerström
Regissør
Sofia Ferguson
Head of Commercials & Branded Content Producent
Eleanor Andersson
Exekutiv producent
Petter Bülling
Foto
Albin Karlén
Post
Andre involverte
Sara Gustavson
CMO, Podme
Hedvig Engell
Marketing Manager Sverige, Podme