Ny kampanje fra Eyr: «Emil har fått fjær»

Mos og Mattis Goksøyr har sammen med Eyr laget en ny og kreativ kampanje som leker med hvordan vi overdramatiserer våre «vondter».

Eyr Fjær

Det er fort gjort å gjøre noe større enn det egentlig er, spesielt om man grubler og googler. Eyr vil senke terskelen for å sjekke den prikken, den hosten, det utslettet – for det er ikke alt som er like farlig, men det tar plass i hodet likevel. Hør med Eyr først, du!

– En velkjent problemstilling for folk er når man ser rare eller uventede ting på kroppen, så gjør vi det større enn det faktisk er. Ser man en flekk eller noe rødt utslett, begynner man automatisk å google. Samtidig overtenker hjernen. Våre leger i Eyr skal dempe og gi folk trygghet når man tror at krisen har inntruffet. Denne kampanjen leker litt med det, sier markeds - og kommunikasjonssjef i Eyr, Maren Synnevåg.

– Ikke gjør en fjær om til fem høns går rett i kjernen av overdramatisering og er en humoristisk og uventet måte å snakke om sykdom på, som jeg tror flere vil kjenne seg igjen i. Vi er svært fornøyde med arbeidet som byrå og regissør har gjort, avslutter Synnevåg.

Andre involverte

M

Maren Synnevåg

Ansvarlig hos kunde