Nye helter fra Maxim

Maxim fortsetter suksessen fra i fjor og lanserer to nye smaker til sin proteinbarserie «Maxim Heroes».

Maxim1

De nye proteinbarene Lil' Rocky og Lil' Foxy er som navnet tilsier, mindre enn forgjengerne. Yellow Banana står bak reklamefilmene og spiller videre på taglinen «So tasty, it's motivating».

– Vi synes det alltid er gøy å jobbe med Maxim. Med en solid tagline i bunn og catchy navn på produktene, tok det ikke lang tid fra idéfasen til ferdig reklamefilmer, forteller rådgiver Nick Sampson.

Budskapet er enkelt: Litt slit først, litt nytelse etterpå.

– Vi ønsket oss reklamefilmer som tar oppmerksomheten din fra første sekund, og det føler jeg vi absolutt har fått til. Det er mye lyd på et treningssenter. Det er det også i denne kampanjen, sier Brand Manager i Orkla, Mari-Ann Sekkenes Hamre.

Filmene distribueres på web-tv, YouTube og sosiale medier.

Andre involverte

M

Mari-Ann Sekkenes Hamre

Ansvarlig hos kunde / Brand Manager

L

Linnea Blystad

Ansvarlig hos kunde / Marketing Manager