Nyhet med «kick» fra Maarud
Maarud lanserer en hot variant av bestselgeren Tortilla Cheese. The Oslo Company står bak kampanjen
Aktuelt byrå
The Oslo Company

– Maarud Tortilla Hot Cheese er en hot vri på Norges bestselger Maarud Tortilla Cheese. Forbruker og spesielt de yngre etterspør hotte smaker og derfor tror vi at Tortilla Hot Cheese med masse cheese og litt chili også kommer til bli en stor favoritt, sier produktgruppesjef Julie Brautaset.
– Hvor chiligrensa di går er en ganske personlig greie. Det er en uendelig skala og det finnes nok like mange reaksjoner på chili som det finnes folk. Siden Tortilla Hot Cheese bare kiler litt på tungen og vi skulle en tur innom TikTok, føltes det gøy å få folk til å danse ut sin opplevelse av «smakskicket», forteller kreatørene Josephine Berntzen og Frank Undheim.
Kampanjen består av en rekke filmer produsert av Also Known As (AKA).
– AKA skjønte hvilken vibe vi ville ha og landet prosjektet på en leken måte som vi ønsket oss for denne kampanjen.
Involverte byråer
Lise Marie Mørkved
Konsulent
Marie Nilson
Designer
Martine Hauge
Sosiale medier
Anders Goberg
Motion designer
Pawel Bilas
Motion designer
Also Known As Filmproduksjon
Andre involverte
Michael Angeles
Produsent
Martin Kopperud
Regissør
Leif Kristian Karlsen
DOP
Camron Daravi
B-foto/lysmester
Magnus Bekvang
Lyd
Celin Ayden
HMU
Didrik Bråthen
Grade
Julie Brautaset
Ansvarlig hos kunde
Annette Eidesen
Ansvarlig hos kunde
Karin Baumann
Ansvarlig hos kunde