Nyhet med «kick» fra Maarud

Maarud lanserer en hot variant av bestselgeren Tortilla Cheese. The Oslo Company står bak kampanjen

Tortilla

– Maarud Tortilla Hot Cheese er en hot vri på Norges bestselger Maarud Tortilla Cheese. Forbruker og spesielt de yngre etterspør hotte smaker og derfor tror vi at Tortilla Hot Cheese med masse cheese og litt chili også kommer til bli en stor favoritt, sier produktgruppesjef Julie Brautaset.

– Hvor chiligrensa di går er en ganske personlig greie. Det er en uendelig skala og det finnes nok like mange reaksjoner på chili som det finnes folk. Siden Tortilla Hot Cheese bare kiler litt på tungen og vi skulle en tur innom TikTok, føltes det gøy å få folk til å danse ut sin opplevelse av «smakskicket», forteller kreatørene Josephine Berntzen og Frank Undheim.

Kampanjen består av en rekke filmer produsert av Also Known As (AKA).

– AKA skjønte hvilken vibe vi ville ha og landet prosjektet på en leken måte som vi ønsket oss for denne kampanjen.

Involverte byråer

The Oslo Company
L

Lise Marie Mørkved

Konsulent

M

Marie Nilson

Designer

M

Martine Hauge

Sosiale medier

A

Anders Goberg

Motion designer

P

Pawel Bilas

Motion designer

Also Known As Filmproduksjon
M

Michael Angeles

Produsent

M

Martin Kopperud

Regissør

L

Leif Kristian Karlsen

DOP

C

Camron Daravi

B-foto/lysmester

M

Magnus Bekvang

Lyd

C

Celin Ayden

HMU

D

Didrik Bråthen

Grade

Andre involverte

J

Julie Brautaset

Ansvarlig hos kunde

A

Annette Eidesen

Ansvarlig hos kunde

K

Karin Baumann

Ansvarlig hos kunde